Dark Mode er ikke længere kun for natugler eller tech-nørder. Flere og flere brugere vælger at slå Dark Mode til på deres enheder – både privat og professionelt. Derfor er det afgørende, at din e-mailskabelon følger med tiden. Men hvordan sikrer du, at dine e-mails ser lige så skarpe ud i Dark Mode, som de gør i lys tilstand?
Vil du høre mere om Dark Mode og e-mail trends, som du skal holde øje med? Så tilmeld dig vores gratis webinar onsdag 16. oktober.
Dark Mode er en indstilling, der ændrer brugerfladens farvepalet fra lys til mørk. Typisk bliver baggrunden sort eller mørkegrå, mens teksten bliver lysere for at reducere belastningen for øjnene og spare på enhedens batteri. Det lyder måske simpelt, men det kan være en udfordring at designe en e-mail til både mørket og lyset.
Hvis du ikke får optimeret dine e-mails, kan de se mærkelige og uprofessionelle ud i indbakken hos Dark Mode-brugere. Og så er vi slet ikke nået til at tale om, at de kan blive svære at læse, hvilket kan have negativ effekt på både brugeroplevelse og konverteringsrate.
Derudover tillader nogle e-mailplatforme mere tekniske løsninger, hvor du eller din webudvikler kan kode bl.a. vis/skjul billeder i Dark Mode, blokering af Dark Mode eller tilføje Dark Mode-only styles til HTML.
Dark Mode er kommet for at blive, og det er vigtigt at sikre dine e-mails.
Hos Vestjysk Marketing er vi klar til at hjælpe dig med at få det maksimale ud af dine e-mailkampagner, uanset om dine kunder foretrækker mørket eller lyset. Lad vores grafikere og e-mailspecialister teste og optimere dine skabeloner
Vil du høre mere om Dark Mode og e-mail trends, som du skal holde øje med? Så tilmeld dig vores gratis webinar onsdag 16. oktober.