Lad VERDN inspirere dig til nye oplevelser

I februar 2019 gik verdn.dk live. En ny hjemmeside med søgefunktioner bygget til at inspirere brugere til at besøge rejsemål, de måske ikke ville have overvejet tidligere.

- Kunderne behøver ikke tage alt for mange valg så tidligt. Vi vil gerne have muligheden for at inspirere dem og vise, hvad vi har at byde på, lyder det fra bureauchef hos VERDN, Anders Ladefoged.

Se VERDN's nye hjemmeside her

Se mere

Anders Ladefoged

Bureauchef

Verdn fortæller



"Vi skulle relancere os selv. Nyt navn og nyt udtryk. Vi ville lave noget, der var enklere og nemmere for kunden at navigere i det. Det skulle være ét stort inspirationsunivers.
"

NYT DNA TIL EN HEL VIRKSOMHED

VERDN er en relancering af det tidligere Beach Tours, som i slutningen af 2018 blev en del af den danske Primo Tours-koncern. Det stod dog kort efter aftalen klart, at brandet skulle relanceres:

- Vi skulle relancere os selv. Nyt navn og nyt udtryk. Det krævede store overvejelser, for var det en farlig proces at sætte gang i? Vi havde jo lagt mange kræfter i at få Beach Tours op at køre, fortæller Anders Ladefoged.

Men de tog springet og sigter nu mod nye højder:

- Vi ville lave noget, der var enklere og nemmere for kunden at navigere i det. Det skulle være ét stort inspirationsunivers.

Det krævede store beslutninger. For hvad skulle man nu hedde, hvordan skulle det hele se ud, og hvad manglede i koncernens række af gode produkter? For bureauchefen var det også særligt at skulle sige farvel til det gamle Beach Tours – men heldigvis med vished om, at der var noget endnu bedre på vej:

- Jeg var med til at starte Beach Tours. Jeg levede og åndede for Beach Tours, men vi havde nået, hvad vi kunne i netop det format. Så der var ingen tvivl om, at vi skulle sadle om, hvis vi skulle udvikles os mere. Vi var bokset for meget inde med navn og brand, forklarer Anders Ladefoged og fortsætter:

- Nu har vi givet os selv en helt anden bevægelsesfrihed. Vi kan lave busture til Harzen, rundrejser i Asien eller Formel 1-rejser. Hele verden ligger for vores fødder, griner bureauchef Anders Ladefoged.

ET NYT UDGANGSPUNKT

Hele omvæltningen handlede ikke kun om navn og udtryk. Hele tilgangen til søgning efter rejser blev taget under kærlig behandling og vendt på hovedet:

- Vi ville lave mere fleksible rejser for kunderne. De vil i højere grad selv være med til at bestemme, hvordan rejsen skal skrues sammen. Det er ikke på samme måde ’kasserejser’, der fungerer længere, lyder det fra bureauchefen, som uddyber:

- Vi skulle have et nyt udgangspunkt. Alle har et budget og ved, hvornår de har ferie. Men ikke alle ved med det samme hvilken destination, de vil til. Derfor valgte vi at vende søgningen rundt.

Det store hjemmesideprojekt blev søsat hos Vestjysk Marketing, som allerede er en stærk partner i Primo Tours-koncernen. Med et hold af faste kontaktpersoner til at håndtere designtilpasning, projektledelse og ikke mindst selve webudviklingen.

I sådan et projekt kan nye idéer ikke undgå at opstå, og der er derfor stadig masser af ønsker og drømme, som i den kommende tid skal blive til virkelighed på verdn.dk:

- Det er ikke en rejse, der er slut endnu. Der er meget vi stadig gerne vil, men vi er rigtig godt tilfredse med vores nye hjemmeside, siger Anders Ladefoged.

Det bliver også tydeligt, da bureauchefen bliver bedt om at fremhæve én del af projektet, som han gerne vil give lidt mere opmærksomhed og rampelys. Han er nemlig ikke meget for kun at vælge én:

- Layoutet er klart noget, der skal fremhæves. Jeg er vild med enkelheden. Og så er der de seks bokse på forsiden. Dem er jeg ret glad for. De er noget af det, som der giver lidt ekstra – og gør os til dem vi er. De er med til at skabe vores udtryk – og så har jeg slet ikke nævnt vores nytænkte søgefunktion endnu.

Hos Vestjysk Marketing får du hjælp til hele processen

Kontakt Vestjysk Marketing 

FULD FART FREMAD

Hos VERDN går det stærkt. I september 2018 blev de, stadig i form af Beach Tours, til en del af Primo Tours-koncernen, og i februar 2019 står et nyt brand med ny hjemmeside og alt det, der ellers måtte høre sig til af bookingsystem, nyhedsbrevopsætning og meget mere. Udover projektet med ny hjemmeside venter der nu masser af spændende opgaver for holdet bag Verden:

- Vi skal arbejde med marketingplaner og skaffe mere trafik på hjemmesiden. Vi har sammen med Vestjysk Marketing skabt det bedst mulige site for at give os selv de bedste muligheder til at videreudvikle os, slutter bureauchefen.

Drømmer du også om ny hjemmeside?

Kontakt os i dag 

HVEM ER VERDN?

Verdn.dk er et 100% dansk ejet rejseselskab, hvis formål bl.a. er at inspirere dig til at opleve rejsemål du ellers ikke ville have overvejet. Verdn.dk tilbyder flere salgs rejseformer så som eksotiske ferier, storbyferier, familieferier etc. Destinationerne er mange og afrejsen kan foregå fra Aalborg, Aarhus, Billund, København eller Hamborg. Teamet bag VERDN består af bureauchef Anders Ladefoged, ferieinspirator Jannie Leth Bolesen og product manager Maibritt Kjeldgaard.

Vestjysk Marketing er stolte af at kunne præsentere VERDN!

Vi er klar til at lave jeres nye hjemmeside


Lad os tage en snak om effektive og digitale muligheder!

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidigt, at vi må kontakte dig. Se vores generelle betingelser her.