Case


Genaktivering af inaktive subscribers

I foråret 2024 udvidede Skærbækcentret sit e-mail marketing setup med målrettet genaktivering og list cleaning. Forventningen var, at der nok skulle ryddes godt op i listen og man forberedte sig på et fald i subscribers ved aktivering. Resultaterne afslørede dog en langt mere engageret modtagergruppe end nogen i det sønderjyske feriecenter havde turde håbe på.

Genaktiveringen resulterede i blot 1,35% afmeldte kontakter – og altså hele 98,65% kontakter, der aktivt havde gjort en indsats for at blive genaktiveret.

Data fra 23. april 2024

Lars Detlef

Konsulent marketing

Vi er glade for samarbejdet med Vestjysk Marketing


"Idéen om genaktivering kom fra Vestjysk Marketing ved en opdatering af vores setup ift. gældende lovgivning, og vi er blevet meget positivt overraskede over, at der var så meget uudnyttet potentiale at hente tilbage på vores e-mailliste. De er bare et ud af mange eksempler på, hvorfor vi er glade for at have en stærk sparringspartner som dem."

Hvem er Skærbækcentret?

I skærbækcentret er der plads til alle – hvad end du ønsker et afslappende familieophold, en aktiv ferie, et firmaarrangement, en konference eller blot et spil bowling. Med Nationalpark Vadehavet som nabo, en tætpakket arrangementskalender og et væld af muligheder for leg og bevægelse, er alle muligheder åbne i Danmarks hyggeligste feriecenter.

Lær Skærbækcentret bedre at kende

Få mere ud af din forretning


Lad os tage en snak om effektive og digitale muligheder!

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidigt, at vi må kontakte dig. Se vores generelle betingelser her.